Subject: Kooskõlastus: Tartu meistrivõistlused sõudmises
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Sep 2024 11:13:47 +0300

Tere

Palun kooskõlastust korraldatavale üritusele.

tervitades

Lennart Puksa
Tartu linnavalitsus | kultuuriosakond | peaspetsialist | 736 1355 |
tartu.ee

Avaliku ürituse registreerimise teade 2024
Taotlus: 15.09.2024

Taotleja info

KORRALDAJA

Ürituse korraldaja on: 	Juriidiline isik

Korraldaja registrikood: 	80006152 (Sõudmise ja Aerutamise klubi
"Tartu", Tartu linn, Tartu linn, Tartu maakond, 51008, Ranna tee 3)

Korraldaja kontakttelefon: 	372 53 422 360

Korraldaja kontakt e-post: 	 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

AVALIK ÜRITUS

Ürituse nimi: 	Tartu meistrivõistlused sõudmises

Ürituse vorm (spordivõistlus, kontsert, etendus, laat, vm):
spordivõistlus

Ürituse sisu: 	Tartu linna meistrivõistlused 1.5 km distantsil
täiskasvanutel ja veteranidel, noortel 750m distantsil.

Eeldatav osavõtjate koguarv (osalejate ja publiku koguarv): 	80

Ürituse etappide aeg:

Tegevus 	Aeg

Ürituse toimumise aeg 	04.10.2024 kell 16:00 kuni 04.10.2024 kell 19:00
(3 tundi 0 minutit)

Ajavaliku põhjendus, kui üritus toimub ajal, mil kehtivad kõrgendatud
piirangud müra ja valgusefektide suhtes: 	Ei kohaldu

Ürituse toimumise koht: 	Emajõgi

Liikluse / parkimise ümberkorraldamise või tänavate sulgemise vajadus: 	Ei

Ürituse ala:
<https://linnaportaal.tartu.ee/index.php?obj=b4d459874292401750d4c4ab8c190
bae&rida=0&module=205&op=999> Vaata objekte kaardil

Inventari (lava, tribüün, telk vms) paigaldamine: 	Ei

Välitualettide paigaldamine: 	Ei

Jäätmekonteinerite paigaldamine: 	Ei

Reklaami või muu teabekandja eksponeerimine: 	Ei

Turvateenuse osutamine: 	Ei

Pürotehnika kasutamine: 	Ei

Kaubandustegevuse korraldamine: 	Ei

Tasuta toitlustamine või tasuta toidu/joogi pakkumine: 	Ei

Helitehnika kasutamine: 	Ei

Elektri kasutamine linna võrgust: 	Ei

Muud olulised andmed (koristusteenistuse pakkuja, üritust teenindava
transpordi peatumine Raekoja platsil jms): 	Võistlus toimub Emajõel
arvestades teiste jõel liiklejatega, keda teavitatakse üksikstardist
toimuvate sõitude toimumisest turvapaadi meeskondade poolt.

KESKKONNAHOIDLIKE NÕUETE TÄITMINE

Keskkonnahoidlike sündmuste korraldamise juhendi minimaalseid nõudeid on
korraldajatel täita kohustuslik. Palun kirjutage, kuidas plaanite enda
ürituse raames keskkonnahoidlikust igas alljärgnevas kategoorias tagada
(lähtudes vähemalt iga teema miinimum nõuetest). Lisainfo ja abimaterjalid
on leitavad siit

Kategooria: Materjalid ja ostud

Miinumunõuded:
1) Külastajate nimekaardihoidjad või kaelapaelad peavad olema korduvalt
kasutatavad.
2) Meenete, kingitustena ei jagata ühekordse kasutusega asju, v.a toit.
3) Dekoratsioonid peavad olema korduvalt kasutatavad.

Kuidas plaanite selles kategoorias keskkonnahoidlikkust tagada?:
Võistlejate numbrid on korduvkasutusega varasemast ajast.

Kategooria: Toitlustus, veekasutus

Miinumunõuded:
1) Kasutage alati korduskasutatavaid nõusid, söögiriistu ja
serveerimislahendusi
2) Ühekordsete joogikõrte, segamispulkade(sh ka puidust) ja
kokteilikaunistuste kasutamine ei ole lubatud.
3) Toitude ja toitlustajate valikul veenduge, et vähemalt üks pakutav roog
on 100% taimne (vegan). Toidule keskendunud sündmustel kaasake vähemalt
paar täistaimseid roogi pakkuvat toitlustajat.

Kuidas plaanite selles kategoorias keskkonnahoidlikkust tagada?:
Toitlustust ei pakuta. Joogiks on kraanivesi.

Kategooria: Jäätmekäitlus

Miinumunõuded:
1) Jäätmete liigiti kogumine peab olema korraldatud nii sündmuse
osalejatele, korraldajatele kui ka kauplejatele.
2) Külastajatelt jäätmete kogumise liigid sõltuvad sündmuse iseloomust.
Kindlasti tuleb koguda eraldi pakend, biojäätmed, panditaara ja
segaolmejäätmed. Sündmusel kasutatakse jäätmekonteinerite tähistamiseks
kindlaid tähistusvärve.
3) Liigiti kogutud jäätmed tuleb üle anda jäätmekäitlejale liikide kaupa,
paludes käitlejalt raportit kogutud kaalu ja ringlussevõtu osakaalu kohta.
Segaolmejäätmete osas küsige kogutud jäätmete kaalu ja käitlusviisi.

Kuidas plaanite selles kategoorias keskkonnahoidlikkust tagada?:
Jäätmeid ei teki.

Kategooria: Transport

Miinumunõuded:
1) Külastajatele tuleb jagada infot erinevate transpordivõimaluste kohta,
mis on alternatiiviks üksi autoga tulemisele. Igale infokandjale,
promomaterjalile ja sündmuse kirjeldusele lisada soovitus tulla sündmusele
ühistranspordiga, rattaga või jalgsi.
2) Sündmuse toimumiskohas peab olema rataste lukustamise võimalus. Kui
seda sündmuse alal ei ole, tuleb luua ajutine rattaparkla.

Kuidas plaanite selles kategoorias keskkonnahoidlikkust tagada?:
Transporti ei pakuta, noored kasutavad Tartu ühistransporti, liiguvad jala
ja ratastega.

Kategooria: Energia, ressursitõhusus

Miinumunõuded:
1) Reguleerige energia kasutamist. Mitmepäevase sündmuse külastajate
välisel ajal viige elektrikasutus toimumispaigas minimaalseks viisil, mis
ei takista sündmuse toimumist.
2) Eelistage püsiva elektriühenduse lahendusi, kui sündmuse toimumispaik
seda võimaldab.
3) Vältige ressursside raiskamist. Korraldaja peab sündmuse ajal ja järel
jälgima, et ei tekiks ressursi kadu.

Kuidas plaanite selles kategoorias keskkonnahoidlikkust tagada?:
Üritus toimub välisõhus.

Kategooria: Arvestamine ümbruskonna ja kogukonnaga

Miinumunõuded:
1) Sündmuse territoorium peab pärast sündmust jääma sama heasse seisukorda
kui enne seda.
2) Maastikule tekitatud kahju tuleb heastada.
3) Ümberkaudsete kinnistute omanikke teavitatakse toimuvast üritusest
vähemalt üks nädal varem.
4) Kõrgema kategooria (F3 ja F4) ilutulestikku ei ole lubatud kasutada.

Kuidas plaanite selles kategoorias keskkonnahoidlikkust tagada?:
Ümbrusele ja kogukunale negatiivne mõju puudub.

Kategooria: Kommunikatsioon

Miinumunõuded:
1) Keskkonnahoiuga seotud reeglid peavad külastajatele olema edastatud ja
avalikult kättesaadavad vähemalt nädal enne sündmust.
2) Partneritele peavad keskkonnahoiuga seotud reeglid olema edastatud
kirjalikult koostöökokkulepete sõlmimisel või piisavalt varakult enne
sündmuse toimumist, et neil oleks võimalik keskkonnahoiu reegleid
täielikult täitma.
3) Selgitage külastajatele ja partneritele keskkonnareegleid ning
-juhiseid ka kohapeal sündmuse ajal.

Kuidas plaanite selles kategoorias keskkonnahoidlikkust tagada?:
Selgitame kohapeal osalejatele keskkonnareegleid.

Kinnitan esitatud andmete õigsust!: 	jah

Täitja kontaktinfo
Nimi: Argo Normak
E-post: [email-masked]
Telefon: 53422360

	Kinnitan esitatud andmete õigsust.

Käosolevas teates märgitud avaliku ürituse korraldajana olen teadlik Tartu
Linnavolikogu määrusest nr 60
<https://info.raad.tartu.ee/dhs.nsf/web/viited/VOLM2019041700060> "Avalike
ürituste korraldamise ja pidamise nõuded" tulenevatest nõuetest.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.